Soutěž Inkarnate


Gratulujeme výhercům

inkarnate mapa 1

Ondřej Výtisk

Nejlepší mapa

inkarnate mapa 2

Martin Molitoris​

Náhodný výherce


Rádi tvoříte? Jste zkušení vypravěči a máte chuť se předvést? Či jste spíš kreativní začátečníci? Pro Vás všechny jsme ve spolupráci s Inkarnate vytvořili tuto soutěž! Navíc od nás dostanete Inkarnate PRO na měsíc zdarma!

Co lze vyhrát?

Přece lístky na HlídCon 2023!

Jak soutěž probíhá?

  1. Pro účast v soutěži je potřeba mít účet na stránce inkarnate.com (pokud účet ještě nemáte, zaregistrovat se zdarma je možné ZDE).
  2. Pro snazší tvorbu jsme pro vás připravili promo kód HLIDCON, který vám na měsíc odemkne Pro verzi. Stačí po přihlášení kliknout na žluté tlačítko “Upgrade to Pro”, vpravo dole vybrat “Have a Promo Code?”, zadat náš kód a můžete jít tvořit. Pro verze vám otevře více než 30 000 mapových assetů, které můžete využít pro tvorbu vaší mapy.
  3. Vytvořte mapu na zadané téma – Klášter Sv. Ulriky, podrobnosti k zadání naleznete níže. Velikost a provedení mapy necháme na vás.
  4. Jakmile mapu dokončíte, exportujete ji a vyplňte formulář pro přihlášení do soutěže níže. Jak mapu exportovat můžete najít ve formuláři.
  5. Konec přihlášek vašich výtvorů do soutěže je v pátek 10. 3. 2023 do 23:59. Samotnou Pro verzi Inkarnate si ale můžete díky HlídConu užívat celý měsíc pro vlastní tvorbu!

Kdo bude výhercem?

Máme pro vás připravené hned dvě vstupenky. První vstupenku vyhraje náhodný soutěžící, který splní pravidla soutěže a zadání. Druhá vstupenka bude darována autorovi nejlepší mapy, která bude vybrána porotou tvůrců Dračí Hlídky. Oba výherci obdrží slevu na vstupenku zdarma na HlídCon 2023 na svůj soutěžní email.

Zadání pro tvorbu mapy

Díky této soutěži máte jedinečnou příležitost se podílet na tvorbě obsahu Dračí Hlídky. Výherní mapa může být použita pro nově vznikající příběh od samotného autora Dračí Hlídky. Nenechte si ujít příležitost zanechat svoji stopu v tomto jedinečném příběhu. V textu budete uveden jako autor mapy. 

Popis příběhu a cílové oblasti – Klášter sv. Ulriky

Klášter sv. Ulriky se nachází uprostřed velkého údolí obklopeném strmými skalisky, do tohoto údolí vede jediná cesta a to úzkým průsmykem. Údolí vzniklo pravděpodobně důsledkem prohloubení zemského povrchu obrovským ledovcem, voda z jezera následně unikla průsmykem, který nyní slouží jako přístupová cesta. Klášter je známým poutním místem a útočiště zde nalezlo při jejich cestách nemálo dobrodruhů a poutníků. Žilo zde několik desítek řádových sester a velekněžka. Místo je také známé svým mohutným zvonem popsaným modrými runami, zasvěceným bohu Freyovi, o němž se traduje pověst, že ten kdo na něj zazvoní v době nejvyšší nouze bude vyslyšen. Samotný klášter je obehnán vysokými zdmi s několika věžičkami po obvodu. Hlavní brána je zbudována přímo naproti průsmyku. Dominantou kláštera je jeho vysoká zvonice, klášterní kostel a rajský dvůr, který se nachází zhruba uprostřed komplexu. Na dvoře se nachází studna. Další části kláštera můžete domyslet a zakreslit dle vašeho uvážení.
V současné době je klášter sv. Ulriky okupován temnými kultisty. Ti jej celý znesvětili až na zvon zasvěcený bohu Freyovi. Kultisté většinu řádových sester pobili a proměnili je na krvelačné zombie, které bloudí v klášteru i kolem něj. V jedné budově drží kultisté přeživší vesničany z okolních vesnic (zhruba 30+ zajatců). Kultisté v klášteře se připravují na pochod a čekají, až přijdou posily.

V případě dotazů se neváhejte obrátit na náš Discord do kanálu #hlídcon.

Oficiální pravidla soutěže

Soutěž pořádá komunita HlídConu při Dračí Hlídce ve spolupráci s Inkarnate. Do soutěže se lze zapojit od data jejího vystavení na webu do 10. 3. 2023. Poté bude příjem soutěžních příspěvků ukončen. Zařazeny budou jen ty výtvory, které budou tématicky splňovat zadání popsané výše, budou mít nastavené sdílení a budou vytvořené pomocí Inkarnate. Každý soutěžící může do soutěže odeslat pouze jednu mapu. Přihlášením výtvoru autor souhlasí s jeho možným použitím v přípravovaném příběhu pro vypravěče volně dostupném na webu dracihlidka.cz. Vyhodnoceny mohou být jen ty výtvory, jejichž autor souhlasí se zpracováním jeho kontaktního emailu pro účely vyhodnocení soutěže. Losování náhodného soutěžícího proběhne zaznamenáním všech účastníků do tabulky, přidělení pořadí a náhodným losováním čísla výherce pomocí algoritmu na IS MUNI LOSOVANI. O výběru nejlepšího výtvoru rozhodne skupina organizátorů po vzájemné poradě.