Jako spoluautoři KCD 1 a 2 v přednášce s ukázkami (oběti z řad diváků) předvedeme a popíšeme přístup k tvorbě herní mechniky boje. Srovnáme s jinými přístupy RPG i bojových her a uvedeme do kontextu s šermem v živém provedení.
Program má dvě části - teoretickou (přednášku), na kterou jsou srdečně zváni všichni účastníci Hlídconu, a následně po přestávce také praktickou část (workshop), kde je účast omezena počtem tréninkových zbraní. Workshopová část programu je proto pouze pro předem přihlášené účastníky, ostatní se jí mohou účastnit jako diváci. Přihlašování probíhá zároveň s oneshoty od 15. května.
Jsem především učitelem historických bojových umění ve spolku Dům rytířských ctností s 45letou zkušeností v bojových uměních. K tomu vášnivý čtenář žánrovky, málokteré scifi nebo fantasy mi unikne. Pln lásky k RPG, byl jsem jeden z prvních hráčů DRD.0, vydaného ještě v garážové formě a mimo jiné jsem designerem bojového systému v RPG Kingdom Come: Deliverance. Léta přednáším a vedu workshopy na GameConu, Animefestu a dalších conech.